środa, 11 października 2017

Książkowe zakupy październik

Też lubicie ten moment, gdy kurier przynosi pudło, a tam  pełno skarbów? Albo idziecie rano z psem na spacer i przychodzi sms, że paczka czeka w kiosku ruchu?
Ja uwielbiam, bo to oznacza, że kolejne - często wyczekiwane od dawna książki wreszcie do mnie trafiły.

Dziś odebrałam duże zamówienie z Bonito.pl, a w nim  między innymi wyczekiwany od daaaawna nowy Zafon, nowa powieść Stefana Turschmida, drugi tom Wilczej Doliny i sporo innych książek - gatunkowo oczywiście istny miszmasz.








Druga paczka, a w zasadzie pierwsza, dotarła początkiem miesiąca. Wykorzystałam wtedy dodatkowy rabat w Bonito.pl i zakupiłam kontynuację dwóch trylogii, które przypadły mi do gustu.



Jest jeszcze kilka książek, na które czekam, a które mają mieć premierę w październiku, ale raczej w jego drugiej połowie.
Więc niewykluczone, że jeszcze jedna paczka do mnie dotrze.









4 komentarze:

  1. Uwielbiam moment, gdy dostaję smsa ze Świata Książki, że paczka do odbioru w księgarni :D
    Twoje zakupy robią mega wrażenie. Ale też, z tego co widać na zdjęciach, masz mega bibliotekę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś dostałam sma z arosa, że wysłali paczką. Od rana mam przez to dobry nastrój :D
      Kiedyś pokusiłam się o zrobienie listy książek, które mam - wyszło mi około 600, ale tak z głowy nie pamiętam. I to chyba znaczy, że to już choroba :D

      Usuń
  2. Jeny, jak oglądam Twoje zdjęcia, to widzę tak na oko 600 X 3 :D Świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Faktycznie może być ciut więcej, ale 700 pewnie nie przekroczyłam. Ale co to jest, gdy każdego miesiąca pojawia się tyle nowych książek... A miejsca na nie brak

      Usuń