poniedziałek, 23 października 2017

Książkowe zakupy październik - odsłona druga (i trzecia i czwarta)

Silne postanowienia odnośnie niekupowania książek w moim przypadku nie istnieją...


Najpierw skusiła mnie książka Pryncypium z wspaniałym bonusem, czyli cudowną dedykacją od autorki Melissy Darwood.










Następnie Świat Książki przysłał skromnego maila, że maja mega wyprzedaż...
Książki w cenach po 6,49 czy 9,90 kusiły, wołały "kup mnie, kup mnie". Byłam twarda, wybrałam tylko cztery.












Na koniec dostałam powiadomienie z Bonito.pl, że dwie książki na które czekałam, są już dostępne. Weszłam tam z zamiarem kupna tylko tych dwóch, no góra trzech.        
Kupiłam siedem.
Dobrze, że akurat był dodatkowy rabat na wszystko.    


Najgorsze (dla mojego portfela, bo nie dla ducha) jest to, że w październiku ma się ukazać jeszcze kilka premier na które długo czekam. Więc to jeszcze nie ostatnie moje slowo jeśli chodzi o kupowanie książek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz