poniedziałek, 30 października 2017

Książkowe zakupy październik - ostatnia odsłona

W październiku było tyle premier, rozbitych na caly miesiąc, że ostatnia "część" zamówienia z książkami dotarła właśnie dziś.
Czekałam na tą paczkę przebierając nogami, bo w niej między innymi piąty tom serii INNI, którą bardzo lubię i na którą czekałam niecierpliwie, trzeci tom przygód Alcatraza autorstwa Brandona Sandersona czy nanowsza powieść Carli Montero.          

Będzie co czytać i oczywiście już się do tego zabieram, zwłaszcza, że za oknem atakują orkany i gdzieniegdzie śnieg.
Książki zamówiłam w Aros.pl i o ile sklep spakował i wysłał migiem, to do kiosku ruchu dotarła dopiero po 6 dniach.
Długo byłam zadowolona z dostawy do kiosku ruchu, bo po dwóch dniach paczkę miałam już w rękach, niestety od miesiąca czy dwóch coś się popsuło i czeka się dłużej.

2 komentarze: