czwartek, 29 marca 2018

Książkowe zakupy w marcu, druga odsłona

Marzec to początek wiosny i trochę premier na które czekałam. Niektóre już na moich półkach, część dopiero dotrze, a kilka książek, które zamówiłam w przedsprzedaży i miały się ukazać w kwietniu - już dotarła.
W tym miesiącu w zamówieniach dominowała fantastyka, choć nie zabrakło również powieści obyczajowych .
Największe zamówienie zrobiłam w arosie, wykorzystując ostatnie dni promocji.  Nie ukazały się jeszcze wszystkie książki, które chciałam zamówić, ale z racji tego, że będą dostępne dopiero po zakończeniu promocji, postanowiłam przerzucić je na kolejny miesiąc zakupwy.


Jeśli chodzi o książki obyczajowe, to skusiłam się na mocno promowaną na blogach i instagramach powieść "Historia złych uczynków" i jestem ciekawa czy to tylko dobry marketing, czy książka jest rzeczywiście tak dobra.
Zamówiłam też powieść "Wolność jaskółki" wydaną przez Novae Res. Nie mam dobrego doświadczenia z książkami wydawanymi przez to wydawnictwo, ale opis mnie zainteresował, więc postanowiłam zaryzykować.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.






Na półce czeka na przeczytanie "Królowa Tearlingu", ale gdy Galeria Książki puściła jednodniową promocję na wszystkie tomy, w cenie po 10 zł za sztuke, to grzechem było nie kupić. Tak więc dokupiłam w ciemno pozostałe dwa tomy i pewnie niedługo będę sprawdzała skąd tak skrajne opinie o tej trylogii.
Dodatkowo dostałam eKartę w empiku, więc zaopatrzyłam się w trzeci tom trylogii Arturiańskiej, oraz w dziewiąty tom jednej z najlepszych sag rodzinnych, jakią czytałam, czyli dziwiąty tom opowieści o losach rodziny Poldark.
Jestem go szalenie ciekawa, poprzedni tom skończył się w ważnym momencie, więc kusi mnie żeby rzucić to co teraz czytam i powrócić do Kornwalii razem z rodziną Poldarków.











2 komentarze:

  1. Ech, 15 książek za jednym zamachem (chyba dobrze policzyłam, jeśli nie, to mnie popraw) - jak już będę bogata, też tak będę robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam problem z tym, że nie jestem bogata, więc zawsze mam dylematy, z czego zrezygnować na rzecz zakupu książek :D

      Usuń