piątek, 2 marca 2018

Książkowe zakupy w marcu

Są! Zamówione jeszcze w lutym, właśnie dogtarły. Jedne z najbardziej oczekiwanych przeze mnie premier.
Tym razem zakupy zrobniłam w księgarni Wydawnictwa MAG, raz, że to oni wydają, dwa skusili dodatkowym rabatem.
W paczce trzy książki. Drugi tom serii Draconis Memoria - czyli opowieśćo smokach i ludziach pożądających ich krwi, druga część cyklu Ciemny Eden (o pierwszym tomie pisałam niedawno na blogu)
oraz nowa powieść autorstwa Iana R. McLeod (o jego innych powieściach również pisałam na blogu).
W marcu czeka mnie jeszcze jedna premiera, która sprawia, że niecierpliwie przebieram nogami. Ale o tym w następnym zakupowym poście.

Jeśli chodzi o inne marcowe premiery, to zapraszam do zakładki "zapowiedzi wydawnicze, premiery, nowości". Jest tam sporo ciekawie zapowiadających się książek z różnych gatunków, dlatego myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz