piątek, 16 marca 2018

Ksiązkowe zakupy marzec, część druga

Pogoda paskudna, sypie śnieg, wieje i ogólnie jest depresyjnie.
A ja sunąc po tej chodnikowej brei dotarłam do empika i odebrałam paczkę. W niej jeszcze pachnąca farbą nowa powieść Michała Gołkowskiego - Spiżowy Gniew.
Jestem jej bardzo ciekawa, ogromnie cenię tego autora i jego niekiedy przerażającą wyobraźnię, zastanawia mnie więc, co tym razem wymyślił.

Prócz tej powieści kupiłam trzeci tom cyklu Teatr Węży Agnieszki Hałas. Tom pierwszy już przeczytany (pisałam o nim na blogu), tom drugi już czeka w kolejce.
Ostatnia książką jest trzecia część serii obyczajowej Mieć odwagę by marzyć - Przysięga miłości.
Jestem ogromnie ciekawa każdej z tych książek, choć kolejka czekających na przeczytanie opozycji się niebezpiecznie wydłuża...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz