niedziela, 7 stycznia 2018

Książkowe zakupy - pierwsze w nowym roku

Paczkę z tymi zakupami odebrałam już 2 stycznia, co wprawiło mi w zdziwinie i zachwyciło jednocześnie. Wielki ukłon w stronie księgarni TaniaKsiążka, gdzie robiłam zamówienie.
Skusili mnie wietrzeniem magazynu dzień przed sylwestrem, więc nie potrafiąc oprzeć się pokusie, wybrałam kilka książek.
Najbardziej zaciekawił mnie Kot Alchemika, książka wydana w 2010 roku. Liczę na ciekawą lekturę.
Pozostałe książki, to prócz kolejnego tomu cyklu Wojownicy, dość przypadkowe zakupy.
Prócz książki pani Miszczuk, reszta to fantasy, które ostatnio zdominowało moje paczki z zamówieniami.


Na koniec skusiłam się na uwielbianą w czasach dawnych grę planszową Eurobuisness. Dawno w nią nie grałam, a lubiłam te wszystkie szachrajstwa, które próbowali popełniać prawie wszyscy uczestnicy gry niewyłączając mnie.


Nowy rok dopier się rozpoczął, lista zakupowa na styczneń jest długa, a już na luty pojawiają się zapowiedzi wyczekiwanych przeze mnie książek. Coś czuję, że mój portfel będzie płakał w rozpaczy, zwłaszcza, że czeka mnie kupienie kolejnego regału i jakimś cudem wkomponowanie go w powierzchnię, w której kompletnie nie ma na niego miejsca.

3 komentarze:

  1. Wspaniałe zdobycze:) Wyobrażam sobie, ile będziesz miała frajdy z czytania tego wszystkiego. I jeszcze te zakładki, aaach! :D Bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że na wszystko mam chrapkę już natychmiast :D Chyba po tej co czytam teraz zdecyduję się na Kota Alchemika, kusi mnie strasznie, aż się doczekać nie mogę.
      A Ty co teraz czytasz? Jak tam podsumowanie roku?

      Usuń
    2. Łap za Kota Alchemika, ta druga może poczekać! :D
      Z podsumowaniem utknęłam, bo miałam problemy z kompem, ale może jeszcze ogarnę temat. O ile zdążę, powiedzmy w tym tygodniu.
      Czytam "Notatki samobójcy". I dziś kupiłam pierwszą książkę w tym roku :D

      Usuń