piątek, 1 grudnia 2017

Książkowe zakupy grudzień

Tak, tak, tak!
Pierwsze zakupy w grudniu już odebrane. Co prawda zamówienie złożone jeszcze w listopadzie, ale co tam. Ważne, że już są.
W paczce jak zwykle mix - fantasy, powieść obyczajowa z okresu II Wojny Światowej, trzecia odsłona opowieści o przyrodzie i dwie powieści z gatunku literatura kobieca.



Mam nazdzieję, że udało mi się upolować fajne książki, bo o większości z nich nic nie czytałam ani nie słyszałam wcześniej.
Lubię kupować tak w ciemno, dając się skusić tylko opisowi z tyłu okładki. Już wiele razy udało mi się upolować prawdziwą perełkę w ten sposób.
Zamówienie robiłam w aros.pl, akurat mieli fajny rabat. 


3 komentarze:

  1. Ja w grudniu jeszcze nic a nic, ale ... pewnie długo nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grudniu mam trzy okazje prezentowe - mikołaj, gwiazdka i urodziny. Więc obiecałam sobie, że to będą jedyne książkowe zakupy, bo zrobiłam listę ksiażek jakie bym chciała dostać w prezencie "niespodziance". No i wytrzymałam kilka dni, bo paczka z arosa już w drodze do kiosku ruchu :D

      Usuń
    2. Hahahaaaah, dobre! :D Pozostaje mi tylko życzyć Ci mnóstwa czytelniczej radości :D

      Usuń