niedziela, 30 września 2018

Książkowe zakupy - czyli co przybyło na moich półkach we wrześniu

Wrzesień zaczął się upalną pogodą i dużą ilością książek, które były moim absolutnym "muszę je

mieć".
Najwięcej zakupów zrobiłam w bonito, ale zawitałam również do empika i madbooks. Przy ksiażki z tej ostatniej jeszcze do mnie nie dotarły.

Dzięki wrześniowym premierom udało mi się przeczytać trzecią część Draconis Memoria (recenzja  Cesarstwo popiołów - TUTAJ), szósty tom serii o przygodach Kate Daniels (recenzja Magia wskrzesza - TUTAJ), skompletować cały cykl Baśniobór i dorwać pierwsze trzy tomy serii Olgi Gromyko - Kroniki Belorskie (pierwszy tom właśnie czytam).


Jak zwykle przy zamówieniach posiłkowałam się promocjami i rabatami, udało mi się upolować większość książek z rabatem powyżej 30% a  niektóre nawet o 40% taniej.
Po raz kolejny stanęłam przed wyzwaniem jakim jest pukładanie nowych książek na regałach, na których już ewidentnie nie ma na nie miejsca.
Podokładałam dodatkowe półki, przez co książki na "stojąco" się na niektórych nie mieszczą, tylko leżą w małych stosikach.




Październik zapowiada się ciekawie pod względem nowości i premier, dodatkowo w tym roku wybieram się na Targi Książki w Krakowie - nie sądzę abym się oparła pokusie zrobienia tam zakupów :)
A jak zakupowo wrzesień wyglądał u Was?
Co nowego pojawiło się na Waszch półkach?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz