niedziela, 12 marca 2017

Książkowe zakupy marzec - odsłona druga

W piątek odebrałam dużą paczkę z zamówieniem z Aros.pl
Jak zwykle gatunkowy miszmasz, tak więc jest i fantasy i powieści obyczajowe, jedna powieśc postapo.

W środku między innymi długo wyczekiwana przeze mnie Mitologia Nordycka Neila Gaimana oraz powieść syna króla horroru - Joe Hill - Strażak.
Skusiłam się również na zachwalaną powieść Zakazane życzenie. Ciekawe czy przypadnie mi do gustu, czy jednak rozczaruje, jak kilka ostatnio przeczytanych i mocno polecanych powieści...

W marcu dotrą do mnie jeszcze dwa zamówienia. Czekam, bo oba z książkami, które zamówiłam w przedsprzedaży.

Niestety, z racji tego, że jednak kocham książki papierowe (mimo iż mam czytnik e-booków), dopadł mnie problem braku miejsca na kolejny regał.
Już zaczęłam główkowanie nad różnymi rozwiązaniami, aby powiększyć powierzchnię na kolejne tomy, ale łatwo nie jest.
Liczę, że znajdę w internecie kilka pomysłów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz