wtorek, 27 lutego 2018

Książkowe zakupy luty - tura druga

Od kilku dni luty straszy mnie dużymi mrozami, a wirusy przeprowadziwszy zmasowany atak, wygrały i się pochorowałam.
Samopoczucie kiepskie towarzyszy mi więc od piątku.
Ale księgarni Bonito udało się rozgrzać me czytelnicze serce, bo dziś przyszła paczka z ksiażkami.
Tym razem oprócz jednej powieści z literatury kobiecej, w zamówieniu dominowało fantasy.



Czy Wam też towarzyszy taka ekscytacja przy otwieraniu pudełka? Niby wiem co zamówiłam, więc wiem co jest w środku, a jednak za każdym razem towarzyszy mi dreszcz emocji, gdy wyciągam kolejne książki.
W lutym zamówiłam jeszcze trzy książki - premier - które dotrą do mnie już w marcu, bo jedna z nich ma się pojawić dopiero jutro.

3 komentarze:

  1. Ty to wiesz, jak się pocieszyć :D
    Z Twoich zakupów z tego co widzę, znam i mam tylko jedną - "Zanim zostaliśmy nieznajomymi", świetna książka. Ciekawie wyglądają też te tomy o Lake Falls.

    Ja teraz z ogromną ekscytacją czekam na paczkę z książką "Kształt wody". A Ty jakie książki jeszcze zamówiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo fantasy z Wydawnictwa MAG, jak dotrze przesyłka, to szybko o tym napiszę :)
      "Zanim zostaliśmy nieznajomymi" to Ty mi polecałaś?

      Usuń
  2. Kurcze, nie pamiętam :D Tzn. mam jej recenzję, i tam ją na pewno bardzo polecałam, tylko nie wiem, czy Ci o niej gdzieś osobno pisałam. W każdym razie znakomita książka, ja się nawet przy niej w pewnym momencie porządnie spłakałam.

    OdpowiedzUsuń