poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Książkowe zakupy sierpień


Są wakacje, są promocje.
Sklepy internetowe, dyskonty książkowe kuszą przecenami, dodatkowymi rabatami itd.
I jak rasowy książkoholik ma się ustrzec przed pokusą?
Oczywiście nie może. I ja również nie mogłam, więc dziś odebrałam paczkę z Arosa.
W niej jak zwykle, gatunkowy miszmasz.

Z racji tego, że paczkę odbierałam  w kiosku ruchu, wypatrzyłam na wystawie Łowcę Snów S. Kinga - tom drugi.
Tak bez nadziei zapytałam, czy tom pierwszy jeszcze jest - a pani wygrzebała go z paczki przygotowanej do zwrotu niesprzedanych artykułów...
Polityka wydawcy serii jest wg mnie mało uczciwa, bo powieść podzielono na dwie części bez potrzeby, drugi tom jest cieniutki - raptem 214 stron.



Lsta książek kupionych w Aros.pl

Kość z kości, 
Marzenie znachorki, 
Tajemnica Mirtowego Pokoju, 
Maladie i inne opowiadania,
Luonto,
Gotując dla Picassa, 
Hotel nad zatoką, 
Dzieci czasu, 
Szeptucha, 
Ja diablica, 
Droga do ciebie, 
Strażnik. Zapomniana księga, 
Posag szwaczki, 
Zapomniany pokój,
NOS4A2, 
Złota skóra
Wiedeńska gra


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz