czwartek, 13 kwietnia 2017

Książkowe zakupy kwiecień. Zakupowa rozpusta

Przyszła wiosna, słońce, dłuższe dni...
I chęci do czytania jeszcze większe. Ja poczułam zew natury i buszowałam w Aros.pl bez ograniczeń.
Efektem tego jest duża paczka z zamówieniem, które odebrałam dziś.
Co w środku?
Trochę literatury obyczajowej oraz kobiecej oraz trzy biografie.

Sporo miejsca w paczce zajęła również fantasy oraz literatura z gatunku post-apo.
Najbardziej zaciekawiły mnie dwie książki Margaret Atwood, którą poznałam dawno temu za sprawą jest niesamowitej powieści "Opowieść podręcznej".
Liczę na wyśmienitą lekturę.
Prócz tego dwie książki z serii uczta wyobraźni od MAGA, kolejny tom serii Obca i kilka innych.


Na pewno mam teraz co czytać, tym bardziej, że na półce był już wcześniej stosik czekających w kolejne książek.
Na to i przyszłe zamówienia zakupiłam kolejny regał. Problem tylko w tym, że kompletnie nie mam go gdzie postawić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz