wtorek, 21 listopada 2017

Książkowe zakupy listopad

W listopadzie miały miejsce trzy premiery, na które czekałam od dawna.
Na jedną z nich około 2 lata - mam tu na myśli trzeci tom Archiwum Burzowego Światła autorstwa Brandona Sandersona.
Niestety radość z premiery jest zaprawiona sporą łyżką goryczy, Wydawnictwo MAG nie dość, że jeden tom podzieliło na dwa (podobno z przyczyn technicznych), to jeszcze premiera drugiej części trzeciego tomu ma mieć premierę... w kwietniu 2018!!!
I teraz się zastanawiam, czyta już teraz czy czekać na premierę drugiej części Dawcy Przycięgi?




 Kolejną wyczekiwaną premierą jest trzeci tom Komornika autorstwa Michała Gołkowskiego. Opowieść o niedokońcaudanejapokalipsie tak mnie wciągnęła, że odliczałam dni do premiery.
Na szczęście Komornik+++ Kant już u mnie i już go czytam.











Zbiorczą paczkę zafundowałam sobie w Bonito.pl gdy pojawiła się promocja. Dzięki temu zakupiłam wyczekiwany zbiór opowiadań Jarosława Grzędowicza i kilka mało znanych książek, które zaintrygowały mnie opisem. Mam nadzieję, że zakupy okażą się trafione, a książki ciekawe, bo kupowałam w ciemno.
Tym razem gatunkowo zdecydowanie przeważa fantasy, więc pewnie zakup ksiażek z innych gatunków nadrobię podczas kolejnych zakupów.


2 komentarze:

  1. Zawsze czytam jedną książkę tygodniowo. Każdy człowiek powinien się rozwijać.

    OdpowiedzUsuń