wtorek, 14 lutego 2017

Książkowe zakupy luty - paczka druga (i trzecia)

Luty to miesiąc taki nijaki. Wciąż zima, ale z wizją rychłej wiosny. Wiosny, na którą czekam z utęsknieniem.
Dlatego, aby przegonić zimową depresję, zaszalałam z książkowymi zakupami.
Początkiem miesiąca odebrałam paczkę z dwiema książkami, dziś dwie paczki z... dziesięcioma!
W paczkach  mieszanka fantasy, antyutopii, literatury obyczajowej i kobiecej.

Oto co było w paczce z Aros.pl


W drugiej (skromnej) przesyłce jedna książka, kupiona na facebookowym bazarku dla potrzebujących pomocy zwierzaków.
Tam pierwszy trylogii. Jeśli mi się spodoba - dokupię pozostałe dwa tomy.

Ostatnio staram się narzucić sobie limit kupowanych w miesiącu książek. I systematycznie go przekraczam.
Nie potrafię oprzeć się chęci kupienia kolejnej książki, a już nowości pisane przez ulubionych pisarzy muszę kupić już, teraz, od razu, natychmiast!
Nie wiem czy to już choroba, czy jeszcze tylko pasja.
W każdym razie miejsce na piątym regale właśnie się kończy, przestrzeni na regał szósty za bardzo już nie mam.
A w lutym czekam jeszcze na cztery zamówione już książki.
Co gorsze (choć dla mnie jednak lepsze) w marcu ma się ukazać kilka książek, na które czekam.
Już mam nową listę, oczywiście z limitem sztuk.
I cóż...już teraz wiem, że to postanowienie złamię bez poczucia winy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz