piątek, 22 lipca 2016

Książkowe zakupy lipiec

Właśnie wróciłam z poczty, gdzie odebrałam paczkę. Książki jeszcze "świeże", bo ukazały się 20 lipca.
Tajemnice Amy Snow - powieść obyczajowa z tajemnicą w tle. A akcja toczy się w wiktoriańskiej Anglii.

Ukryta Łowczyni - drugi tom Trylogii Klątwy. Trolle jakich wcześniej nie znaliście, klątwa i uczucie.

Zakupy zrobiłam w Księgarni internetowej Gandalf, w której zamówienie można było  złożyć jeszcze przed premierą książek, za co mają u mnie duży plus.



* Zdjęcie prezentowane na tym blogu jest własnością autora. Wykorzystywanie i kopiowanie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione
(Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r.Dz.U.Nr 24, poz. 83).

2 komentarze:

  1. "Tajemnice..." wydają się być akurat w moim guście. Teraz tylko czekam na recenzję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Iza:
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja będzie na pewno :)
    Na Twojego bloga zajrzę na pewno. Zapraszam do wizyt u mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń