piątek, 9 czerwca 2017

Książkowe zakupy czerwiec - druga odsłona

Lato nadeszło, dni coraz dłuższe. Więc i jest więcej czasu na czytania. Choć niezależnie czy mam czas czytać, czy starcza mi miejsca na regałach - kupuję książki...
Dziś odebrałam duże zamówienie z Arosa, a w nim trochę fantasy, trochę kontynuacji rozpoczętych serii, kilka obyczajówek.
Między innymi nabyłam zachwalane Wodnikowe Wzgórze, polecaną mi Szóstkę Wron i jej kontynuację, książkę Adama Wajraka o jego psie - Lolku i kilka  innych powieści.


Jak już kiedyś pisałam, sporo książek kupuję po okazyjnych cenach na różnego typu bazarkach, z których dochód przeznaczany jest na szeroko pojętą pomoc potrzebującym zwierzętom.
W czerwcu na jednym z takich bazarków kupiłam trzy książki Deana Koontza i Z dala od zgiełku.
A poprzez allegro udało mi się nabyć kolejną książkę autora Chłopca na szczycie góry (pisałam o niej na blogu niedawno). 


P.S.
W rozpakowywaniu i całej reszcie pomagali mi Bazyla i Frędzel.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz