wtorek, 23 sierpnia 2016

Książkowe zakupy sierpień - część II

Ha!
Jest sierpień, a ja się czuję jak podczas odpakowywania prezentów w czasie Bożego Narodzenia.
A to za sprawą dwóch paczek z książkami, które dziś odebrałam.
Pierwsze zamówienie zrobione w Aros. Dyskont książkowy zawiera długo oczekiwanego "Moskala" autorstwa Michała Gołkowskiego, dwie książki Elizabeth Gaskell oraz obyczajową "Utracona i odzyskana" Lucy Foley

Druga paczka przyszła z TaniaKsiążka.pl, a w niej "Żona Lotnika" Melanie Benjamin - opowieść o pierwszej amerykance, która uzyskała licencję pilota, "Czerwony Golem" Petera Higgins, thriller SF dziejący się w alternatywnej stalinowskiej Rosji, "Delirium" autorstwa Lauren Oliver oraz "Mroczniejszy Odcień Magii" V.E. Schwab - książka, którą polecało mi wiele osób.


Paczki odbierałam w Kiosku Ruchu, ostatnio to moja ulubiona forma odbioru. Można odebrać kiedy się chce, jest to najtańsza forma dostawy i można również zamówić książki za pobraniem.

* Zdjęcie prezentowane na tym blogu jest własnością autora. Wykorzystywanie i kopiowanie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione
(Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r.Dz.U.Nr 24, poz. 83).

2 komentarze:

  1. Polecam książkę Schwab - dzisiaj ja właśnie skończyłam i nawet zamieściłam na blogu małą recenzję, także zapraszam. :))

    Marta
    http://marta-i-ksiazki.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że w Polsce ukaże się więcej książek tej autorki

    OdpowiedzUsuń