sobota, 15 lipca 2017

Książkowe zakupy lipiec, odsłona druga - wyznanie książkoholika

Jakoś tak się złożyło, że w na przełomie czerwca i lipca ukazało się sporo interesujących mnie książek.
Oczywistym się stało, że się im nie oprę i mimo, że stosik książek czekających na przeczytanie rozrósł się do pokaźnej góry - zamówiłam wszystko co chciałam.
Duże zamówienie zrobiłam w Aros.pl - bo to od dawna mój ulubiony sklep internetowy.
Gatunkowo jak zwykle mieszanka, czyli tak jak lubię.




Jedną książkę odebrałam z salonu empik. Miałam doładowanie eKarty, starczyło na jedną książkę, więc decyzja nie była łatwa.
Tyle książek szeptało "kup mnie, kup mnie"...
I tak się zastanawiam, czy to już choroba/uzależnienie, czy jeszcze jestem normalna?



P.S.
Poniżej lista książek zamówionych w arosie.

Tchnienie śniegu i popiołu, 
Rozgwieżdżone niebo, 
Zgromadzenie cieni, 
Lux perpetua, 
Powieść bez O, 
Bez serca, 
Kolej podziemna. Czarna krew Ameryki, 
Krwawe zwierciadło, 
Rosyjska namiętność, 
Ember in the Ashes. Imperium ognia,
Ember in the Ashes. Pochodnia w mroku, 
Światło, które utraciliśmy, 
Butik na Astor Place, 
Współcześni kochankowie, 
Zimowy monarcha, 
Czas ukradziony,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz