sobota, 16 września 2017

Książkowe zakupy wrzesień

Wrzesień, jesień, dłuższe wieczory. Na jesienną chnadrę różne są sposoby, ja mam jeden niezawodny - czytanie.
W tym miesiącu pojawiło się sporo premier, na które czekałam, choć nie wszystkie jeszcze dotarły niestety.
Większe zamówienie zrobiłam w aros.pl. Sporo fantasy, troche powieści obyczajowych. Kilka kolejnych tomów z różnych serii. Będzie co czytać.



Drugie zamówienie odebrałam z empki.com.
Miałam do wykorzystania doładowanie eKarty, więc z niego skorzystałam. W paczce dwie powieści, jedna obyczajowa, której akcja dzieje się w trakcie II Wojny Światowej, druga to Zła Julia, kontynuacja Złego Romea. Ciekawa jestem czy drugi tom spodoba mi się tak samo jak pierwsza część.
Czekam jeszcze na jedno zamówienia, ale wysyłka się opóźnia w związku z chwilową niedostępnością jednej książki. Czekam na tą paczkę niecierpliwie, bo tam najbardziej wyczekiwane książki zamówiłam.



* Lista książek kupionych w aros.pl

1.     Wojownicy. Tom 2. Ogień i lód -  Erin Hunter
2. Skaza -  Cecelia Ahern
3. Doskonała - Cecelia Ahern
4. Spisane własną krwią - Diana Gabaldon
5. Tropiciel. Zapomniana księga 2 - Paulina Hendel
6. Ja anielica -  Katarzyna Berenika Miszczuk
7. Ja potępiona -  Miszczuk Katarzyna Berenika
8. Tajemnice zamku - Riley Lucinda
9. Belgravia - Julian Fellowes
10. Listy z wyspy zwanej Niebem - Brockmole Jessica
11. Wybrana - Naomi Novik
12. Nigdy nie zapomnę - Kerry Lonsdale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz