środa, 6 września 2017

Gdzie książki kupuję, czyli ulubione księgarnie

Wrzesień już trwa w najlepsze, więc przygotowuję się do kolejnych książkowych zakupów (lista coraz dłuższa, aż strach patrzeć).
I tak sobie pomyślałam, że nie pisałam jeszcze, gdzie najbardziej lubię książki kupować.
Od razu na wstępie dodam, że to nie jest wpis w żaden sposób sponsorowany. Chcę się po prostu podzielić z Wami informacjami, gdzie w dobrych pieniądzach można kupować książki.

Na pierwszym miejscu u mnie od dawna jest Aros - dyskont książkowy
Kupuję w tym sklepie najwięcej książek, bo i ceny bardzo dobre i rabaty częste. Dodatkowo bardzo szybka wysyłka towaru. Jedyny minus jest taki, że jak do tej pory Aros nie udostępnia możliwości założenia swojego indywidualnego konta na stronie i przechowywanie książek w koszyku. Liczę, że to się zmieni.
Z ciekawostek, "bliźniaczym" sklepem Arosa jest Bonito.pl, ten sam właściciel.





Na drugim miejscu jest u mnie merlin.pl
Przygodę z tym sklepem mam bardzo długą. Kupowałam tam sporo książek, później sklep trochę zaniemógł, ceny skoczyły, wybór był okrojony. Zapomniałam więc o merlinie na długie lata.
Aż nie tak dawno pojawił się nowy właściciel, sklep odzyskał dawną chwałę, ceny stały się konkurencyjne, niski próg do darmowej wysyłki, szeroki wybór książek i nie tylko. Zrehabilitował się w moich oczach merlin, a dodatkowo można wiele książek kupić w przedsprzedaży.




Kolejnym sklepem, gdzie kupuję co jakiś czas jest niePrzeczytane.pl Księgarnia internetowa
Dyskont kusi cenami i promocjami, lubię tam kupować, choć z wysyłką czeka się u nich ciut dłużej niż u konkurencji. Ale bywa tak, że warto poczekać (choć ja nie grzeszę cierpliwością), bo ceny są atrakcyjniejsze niż u konkurencji.


Wydawnictwo MAG ma swój sklep -  Księgarnia MAG, a w nim wiele wspaniałych książek z gatunku fantasy, sci-fi i nie tylko. To świetne wydawnictwo ukierunkowane na dobrą literaturę z gatunku i często tam kupuję, zwłaszcza gdy pojawiają się ciekawe promocje (a te nie są rzadkością w MAGu).
W swojen ofercie mają wielu pisarzy, których uwielbiam, choć czasem przychodzi długo czekać na kolejne tomy z jakiejś serii. Ale czekać warto, bo ich wydania są zazwyczaj świetne wizualnie i pod względem korekty.


A na koniec księgarnia internetowa Tania Książka.
Mają duży wybór i wiele fajnych promocji. Dodatkowo zawsze dają świetne zakładki do zamówienia.
Można trafić u nich na prawdziwe perełki w super cenach. Z wysyłką również nie czekają długo. Zaglądam do nich często, z nadzieją na upolowanie dobrych książek w jeszcze lepszych cenach.


Oczywiście książki kupuję w jeszcze innych księgarniach, dyskontach.
Ale te powyższe to moje ścisłe TOP 5, gdzie zaglądam bardzo często i kupuję najwięcej. 
Lubię również wejść do księgarni stacjonarnych, dotknąć książki, pooglądać. I kupuję czasem stacjonarnie, zwłaszcza, gdy na jakąś powieść czekałam niecierpliwie.






5 komentarzy:

  1. Do Taniej Książki się od dawna przymierzam, a jeszcze jak dodają, jak piszesz, zakładki, to na pewno coś zamówię. Zakładek nigdy dość :)
    Ja kupuję najczęściej w Świecie Książki, głównie przez internet, potem odbieram w księgarni. Czasem zaszaleję i kupuję coś u nich prosto z półki, ale jest trochę drożej.
    Tak w ogóle mam wrażenie, że przesadzam z kupowaniem, bo lista moich must have stale rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Świecie Książki też kupuję, jak mają promocje. Wiadomo, stacjonarnie zawsze drożej. Najbardziej kocham Aros/Bonito. Mega szybko i w super cenach. A TaniaKsiążka otowrzyła pierwszą księgarnię stacjonarną i twierdzą, że ceny mają jak w internetowej :)

      Usuń
    2. Bosko :) To niech jeszcze otworzą filię bliżej mnie :)
      A w Skupszopie kiedykolwiek próbowałaś? Kilka razy już u nich kupowałam, miewają grube przeceny, a książki jak nowe lub nowe. Wysyłka też niedroga, tak że jakby co, to polecam :)

      Usuń
    3. Nie miałam jeszcze okazji, ale popatrzę i może się skuszę :)

      Usuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń